09 lutego 2013

001. Welcome.

Postanowiłam w końcu założyć bloga, bo zbierałam się już jakiś czas na to.
Chciałabym zaprosić do przeglądania, czytania i komentowania wszystkich, którzy lubią grafikę komputerową, próbują sami coś tworzyć oraz szukają potrzebnych do tego materiałów. Nie będzie to jakaś szabloniarnia, czy blog z szablonami, a coś z czym chciałabym się z Wami podzielić. Wrzucę tutaj dużo moich prac, dodam instrukcje oraz wrzucę przydatnych rzeczy, dzięki czemu sami będziecie mogli coś pokombinować. Od razu mówię, że nie będę wykonywać zamówień na szablony, gdyż notki będą pojawiać się nieregularnie, a ja nie stworzyłam tego bloga po to, by robić tylko i wyłącznie szablony. Jestem otwarta na wszelkie propozycje, co chcielibyście zobaczyć tutaj. Aktualna szata graficzna jest tymczasowa.

W skrócie... znajdziesz tutaj szablony, nagłówki, instrukcje, stocki, tekstury, sygnatury etc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będę bardzo wdzięczna, jeśli docenisz moją pracę, zostawiając komentarz :)

Obserwatorzy