12 maja 2014

024. Nagłówki, koloryzacje.

Na rozgrzewkę dwa nagłówki i dwie koloryzacje. Oficjalnie mogę powiedzieć już, że mam wakacje i bardzo się z tego powodu cieszę. Pozdrawiam maturzystów, którzy muszą się jeszcze męczyć. Ja już mam to za sobą. Mam wakacje od czterech godzin i jestem happy. c;

nr 68
kategoria: kobiety, nagłówki

nr 69
kategoria: inne, nagłówki


KOLORYZACJE
aby pobrać, należy kliknąć na ikonę.


I w zasadzie tyle jak na razie. Powoli chcę się wdrożyć w blogowanie po takiej przerwie, więc zaczęłam z lekkiego marszu. Mam nadzieję, że się podoba.


5 komentarzy:

  1. Jestem tu pierwszy raz, ale już widzę, że Twoje prace wyróżniają się prostotą, która tworzy piękno - nawet nie jestem w stanie opisać Twojego stylu. Pierwszy nagłówek mnie powalił, jest tak prosty, a tak profesjonalny... Chciałabym go ukraść gdzieś na bloga, ale nie piszę opowiadania. W drugim nawet nie wiem czy to jest cały stock, czy coś dodawałaś, jeśli tak - jesteś niezłym magikiem, bo nie dostrzegam łączeń. I ta grafika jest genialna. Oba nagłówki tworzą coś, czego jeszcze nie miała okazji spotkać. Podziwiam! :)
    Pozdrawiam,
    Ariana

    [starved-souls.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się oba nagłówki, ale bardziej moje spojrzenie przykuł drugi. Ładnie wykonany, ma cukierkowe kolory i bardzo odpowiadające mu osoby. Fajnie to wszystko ze sobą współgra i miło się na to patrzy. Oby więcej takich prac! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nagłówki nie wywołały u mnie większych emocji. Chciałabym coś zobaczyć z Lermanem w roli głównej.
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się obydwa nagłówki, z tym, że moim zdecydowanym faworytem jest ten drugi. Natomiast jeśli chodzi o koloryzację, to ta pierwsza jakoś bardziej trafia w moje gusta niż ta druga, która moim skromnym zdaniem jest zbyt jasna. Ale nie znam się na tym za bardzo, także mną się nie przejmuj ;D

    Mam jeszcze do Ciebie malutką prośbę:) mogłabyś mi podesłać w odpowiedzi linki do zdjęć modelki, która widnieje w szablonie nr 40? Bardzo mi na tym zależy, ponieważ piszę opowiadanie o syrenie i świetnie mi pasuje do głównej bohaterki i chciałam z nią zrobić szablon ;P

    Z góry bardzo dziękuję ;)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę weny,
    Ever

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;)
      A co do tej modeli, to właśnie nie mogę znaleźć, ale postaram się jeszcze poszperać dokładniej i dam znać, jeśli coś znajdę.

      Usuń

Będę bardzo wdzięczna, jeśli docenisz moją pracę, zostawiając komentarz :)

Obserwatorzy